(Terms of Service)

 

  1. Cine poate comanda?
  2. Valoarea comenzii
  3. Confirmarea comenzii
  4. Anularea comenzii
  5. Livrarea comenzii
  6. Disponibilitate
  7. Siguranta

 

(Return Policy) - Returnarea produselor

 

(Privacy Statement) - Confidentialitate

- Oricine care a implinit varsta legala de 18 ani, are o adresa de mail personala valabila (nu se accepta adrese de mail de firma) si un numar de telefon mobil valabil si are domiciliul stabil in Bucuresti sau judetul Ilfov


- Pot comanda si minorii, insa la plata avansului si la livrarea produselor acestia vor veni insotiti de unul dintre parinti, frate / sora major/a sau, dupa caz, de tutorele legal


- Momentan pot trimite comenzi doar cei care stau in BUCURESTI si judetul ILFOV.

- Pentru a putea plasa o comanda VALABILA, atunci valoarea produselor trebuie sa fie de cel putin 40 RON.

 

- La calculul valorii minime de comanda (40 RON) nu se iau in calcul produsele cu mentiunea "in limita stocului disponibil", "Produse personalizate" si cele din "Oferte pentru Reprezentanti".

 

- Pentru produsele din "Oferta pentru Reprezentanti" si "Produse personalizate" se va percepe un comision de 15%

 

- Pentru clientii noi exista o VALOARE MAXIMA A COMENZII : prima comanda - 200 RON, a doua comanda - 300 RON si a treia comanda - 400 RON

- In cel mai scurt timp posibil din momentul in care am receptionat comanda Dvs. va voi contacta telefonic sau prin e-mail (sau ambele) pentru confirmarea comenzii primite si pentru verificarea produselor comandate.

- se va realiza in cazul in care adresa de email si numarul de telefon furnizate NU SUNT CORECTE

 

- se va realiza in cazul in care nu reusesc sa intru in contact cu Dvs. prin niciun mijloc posibil (telefon si email) in primele 3 zile lucratoare de la primirea comenzii Dvs.

 

- se va realiza in cazul in care clientul este minor, iar la plata avansului NU este insotit de unul dintre parinti, frati sau surori cu varsta legala sau, dupa caz, de tutorele legal

 

- se va realiza in cazul in care la plata avansului una din parti nu prezinta buletinul si copia xerox a acestuia

 

- se va realiza in cazul in care clientul nu se prezinta sau nu mai poate fi contactat pentru livrarea produselor sau pur si simplu nu mai doreste produsele. In aceasta situatie, clientul NU POATE AVEA PRETENTIA SA I SE RESTITUIE AVANSUL de 50% din valoarea totala a comenzii.

 

- In cazul in care clientul nu ma doreste toate produse, ci doar o parte dintre acestea in cuantumul avansului dat, ACEST LUCRU NU ESTE POSIBIL, iar AVANSUL NU SE RESTITUIE.

 

- Voi intocmi un PROCES VERBAL in care voi mentiona motivul anularii comenzii si il voi transmite si clientului in format electronic (email).

- Livrarea se face PERSONAL numai in Bucuresti in data si ora convenita de parti.

 

- La livrare se va achita restanta de 50% din valoarea totala a comenzii.

 

- In cazul in care Avon nu va expedia o parte din produsele comandate, valoarea acestora se va deduce din restanta de plata a clientului, iar acest lucru se va inscrie intr-o anexa la comanda si care se va preda clientului la livrarea produselor.

- Magazin Avon nu va poate garanta disponibilitatea produselor "in limita stocului disponibil" si a celor din "oferta reprezentanti".

 

SIGURANTA MEA :


- inainte sa transmit comanda Dvs. mai departe catre depozitele Avon, va avea loc o intalnire intre mine si Dvs. stabilita de comun acord pentru achitarea a 50% din valoarea totala a comenzii (nu mai putin de 20 RON).

 

- la aceasta intalnire Dvs. veti prezenta buletinul in original si imi veti preda o copie xerox dupa acesta (valabil si in cazul unui parinte / frate sau sora / tutore legal, cu mentiunea ca acesta din urma va trebuie sa faca dovada statutului sau printr-un act legal)

 

SIGURANTA DVS. :


- la plata avansului eu va voi prezenta buletinul si va voi preda o copie xerox a acestuia

 

- la plata avansului eu voi intocmi in dublu exemplat un PROCES VERBAL de primire a sumei de bani.

 

SIGURANTA AMBELOR PARTI:


- Copiile xerox ale buletinelor se vor restitui la livrarea produselor

 

- la livrarea produselor eu voi intocmi un PROCES VERBAL de primire a sumei restante de bani si de livrare a produselor.

- Dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati produse cosmetice de la MAGAZIN AVON. Daca nu sunteti multumiti de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea acestora.

 

- Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

 

- Asa cum prevede legea romana, clientii MAGAZIN AVON pot returna produsele cumparate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

 

ATENTIE:

 

- Produsele trebuie returnate in ambalajul original.

- NU puteti returna produse care au fost folosite mai mult de 25%.

- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

 

- MAGAZIN AVON va va inapoia contravaloarea produselor comandate in cel mult 30 de zile de la data denuntarii IN SCRIS a contractului.

- MAGAZIN AVON se angajeaza sa nu transmita datele Dvs. personale catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu Dvs., precum si in scopul informarii Dvs. asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.


Comments: 2
  • #2

    Gucci iPhone 6 Cases (Saturday, 18 April 2015 04:09)

    The iPhone 7 will have a faster processor, probably names the A9, joined by an M9 co-processor. It could boast camera improvements (although analysts say it won't), as well as better battery life and new features such as wireless charging.

  • #1

    Best Juicer (Sunday, 14 April 2013 17:52)

    I just shared this on Facebook! My buddies will really want it!

Vizitatori